السبت، 14 يونيو 2008


لوبصيت قدامك تعرف...لوبصيت قدامك تعرف مين بتحبك مين؟!
مين الي شايفها في أحلامك؟!!!!
ليه ماانتش عارفني؟ليه مانتاش شايفني؟
لوفكرت فيا شويا هتحس بهوايا...
بيبان من سلامي ....بيبان من كلامي
بشتائلك وكل مافيان بشتائلك معايا..
الأيام ياحبيبي بتجري ولسا أنا مستنيا خايفة ليخلص جنبك عمري ومانتش حاسس بيا!!!!!
لوبصيت ئدامك بشتئلك .........وكل مافيا بشتأئلك معايا.


مش كثير عليك
مش كتير عليك لو اعيش سنينى حبيبى ليك دا انا حلم عمرى لقيته فيك
وهلاقى فين زيك حبيب

لو هعيش سنين وياك حبيبى دول يومين دا انا قلبى قبلك كان حزين
وهعيش لمين لو يوم تغيب
صعب اقول عليا حاجه بحسها
مش معقول اوصف مشاعرى دى كلها
صعب اقول على اللى انا فيه
قلبى حس بيك اول ما جت عينى فى عينيك سلمت قلبى وروحى ليك
ونسيت حبيبى انا كنت مين
عمرى عشتو ليك قبل ماشوفك كنت ايه حبك نادينى جريت عليه
ولقيت معاك حلم السنين

ليست هناك تعليقات: