الأربعاء، 11 يونيو 2008

جـاي تسألنـــــي لســـــــــه بحبـــك
قبــــل ما اجــــــــاوب إســأل قلبـك
وان ماقـدرتش تعـــرف حاجـــــــة
يبقــــــى الواجــب إنـــــــي أقـولك

أيـــــــــوه ياسيـــــدي والله بحبـــك
بس باتــوه واحتــار من ظلمـــــــك

شفـت معــــاك أحـــــــــلام وأماني
وبرضو شربت كاسات من صــدك

كنت بشــوفــك مالقاش قلـبـــــــــي
وانســـــــى الدنيــا لمـــــــا بقابـلك

بــس الاقيــك أيـــــــام بحـــــــالات
واشعـــــــر فيهـــــا بتغيير طبعــك

القــــــى ساعتهـا القـلب يخـــــاف
والقى الروح مخطـــوفة ف قـربك

قـــــول ريحنــــي دا يحصـــــل ليه
وانـــا باتمنى أكــــون مخلصـــــلك

قــــول دا الفكـــر شاددنــي اليـــــه
قـــول علشــــان القلــب يسامحــك

قــــول علشـــان اتمســك بيــــــــك
عايــــز اتأكـــد وانا بسمعـــــــــلك

وابعــــد ظنــــي وشكي واعيــــش
كل ايامــــي ياروحـــــي بـــــــودك

قـــول حسسني ان انت عايــــزني
قــــول خليني تماللي افرح بـــــــك

اصـــــل الناس يامــا قالـــوا عليــا
عايزيـــن دائمــــا أرفض حبـــــــك

ليه نشمتهـــــم فيــــا وفيـــــــــك
ليه نضحكهم وانا مخلــــــوق لك

لأ تعلالــــي ونثبـــــت ليهــــــــــم
إني تماللــــي باعيش مغــرم بـك

نلقى الحـــــــزن ياعيني واخدهــم
ويـــــدوم فرحــي كمان ويدوم لك

عايــــز أكتـــر من ده جــــــــواب
قول انا عندي كتير و ح اجاوبــك

أصلـي خـــلاص سلمتــك قلـــبي
جــــــــاوب يالا وح اسمـــع ردك

ليست هناك تعليقات: